اصلاح مشابهت پایان نامه

بررسی کامل مقاله پژوهشی یا مقاله دانشگاهی برای سرقت علمی ضروری است. یکی دیگر از شکل های رایج سرقت علمی شامل سرقت علمی اتفاقی است. هنگامی که سرقت علمی به طور اتفاقی عبارات یا بخش هایی از متن را نقل می کند که از مقاله منبع گرفته است یا حتی به اندازه کافی به منبع یا نقل قول از منبع اشتباه استناد نمی کند، سرقت علمی محسوب می شود.
نرم افزار بررسی سرقت ادبی
سرقت علمی یک عمل ساخت نوشتن، گفتگو، آهنگ یا حتی ایده عبور از آن به عنوان خود شخص دیگری است. این شامل اطلاعاتی از صفحات وب، کتاب ها، آهنگ ها، برنامه های تلویزیونی، ایمیل ها، مصاحبه ها، مقالات، آثار هنری، یا رسانه های دیگر است. در کالج، این درست است، اما راه های دیگری برای انجام سرقت علمی از کپی کردن کار شخص دیگری وجود دارد. همچنین سرقت علمی زمانی در نظر گرفته می شود که دانش آموزان از طریق خرید، اشتغال یا هر روش دیگری خارج از مونتاژ خود کار به اوراقی که دریافت کرده اند روی می آورد. نکته کلیدی این است که وقتی کلمات یا ایده های افراد دیگر را در کسب و کار خودتان شامل می کنید، فقط باید به آنها اعتبار بدهید و اطلاعاتی در مورد چگونگی پیدا کردن منبع اصلی در اختیار مخاطبان خود قرار داده باشد. هنگامی که شما از کار شخص دیگری کلمات، عبارات یا جملات را اصلاح، خلاصه یا قبول می کنید، باید به منبع اطلاعات درون مقاله، ارائه، گفتار و غیره اشاره کنید.

دانلود نرم افزار ithenticate

فهرستی از هر منبعی که می خوانید، حتی کسانی که انتظار مراجعه به آن ها را در روزنامه تان داري، بسازيد. در هنگام تایپ، یک پلیوگرافی در حال اجرا با استفاده از یک ابزار ژنراتور کتاب شناسی رایگان ایجاد کنید. هر زمان که شما نقل قول و یا اصلاح ایده های نویسنده در پیش نویس خود را، شامل اطلاعات منبع درست در کنار جمله. اگر شما در حال نوشتن یک مقاله طولانی، در نظر بگیرید با استفاده از یک ابزار سازماندهی نقل قول رایگان مانند Zotero یا EndNote. با این حال، باید به یاد داشت که نهاد آموزشی کاملاً در محدوده حقوق خود قرار می گیرد تا با سرقت ادبی به عنوان یک پدیده/پدیده رفتار کند.
مشابهت یابی پایان نامه
هنگام نوشتن مقاله و نقل قول از منابع، باید نقل قول را در مقاله و در صفحه مرجع قرار داده تا از سرقت علمی جلوگیری شود. برخی از دانشجویان دانشگاهی نیز علائم نقل قول را در علائم نقل قول اشتباه مشخصه کردند، بنابراین به نظر می رسد آنها به سادگی کار را بدون دادن اعتبار به نویسنده اصلی کپی کرده اند. هنگامی که یک دانش آموز مواد را از کتاب ها و مجلات دانشگاهی می گیرد و از آن ها کلمه به کلمه استفاده می کند، به معنای واقعی کلمه، باید مطمئن شود که علائم نقل قول را انجام می دهد.

سایت تشخیص کپی بودن مقاله

همان طور که دیوید بی رسنیک توضیح می دهد، «خوددزدی شامل عدم صداقت است، اما نه سرقت فکری.» مقالات از این نوع اغلب به عنوان نشریات تکراری یا متعدد گفته می شود. علاوه بر این، اگر کپی رایت کار اولیه به سایت دیگری منتقل شود، ممکن است مشکل کپی رایت وجود داشته باشد.

پلاژیاریسم

در حالی که سرقت علمی درجه A تلاش می کند تا از خود جلوتر برود، سرقت علمی درجه B معمولاً به سادگی امیدوار است که ساده لوحانه بگذرد. حتی با بهترین نیت، می توان منابع خود یا حتی خودتان را به اشتباه دزدید. سعی کنید هر بار که می نویسید محتوای اصلی ایجاد کنید و از یک ابزار جعل هویت برای تأیید کارتان در هنگام انجام آن استفاده کنید. برخی از کالج ها و نگرانی های حرفه ای تعریف سرقت علمی را گسترش داده اند تا شامل کپی کردن ایده ها بدون ارائه نقل قول به منبع اصلی باشد. شاید مسئولان که ایده هایی را در تعریف خود از سرقت علمی شامل می شوند، واقعا ً هدف شان این است که بگویند باز نویس سندی برای اثر نویسنده دیگری سرقت علمی است.
اما هر وظیفه دعوتی برای اضافه کردن چیز جدیدی به مکالمه مطرح شده توسط دوره است. شما نمی توانید سهم اصلی اگر شما کلمات و ایده های شما ارائه نمی دهد. در حوزه های دانشگاهی، خود سرقت علمی زمانی رخ می دهد که نویسنده بخش هایی از اثر منتشر شده و کپی رایت شده اش را در نشریات بعدی، اما بدون انتساب به نشریه قبلی، دوباره مورد استفاده قرار دهد. خود جعل هویت اغلب دشوار است زیرا استفاده مجدد محدود از مواد از نظر قانونی و اخلاقی قابل قبول است. بسیاری از مردم (بیشتر، اما نه تنها منتقدان کپی رایت و «مالکیت فکری») باور نمی کنند که سرقت ادبی امکان پذیر است.

سرقت ادبی

عدم استناد درست یا استناد به منابع، سرقت علمی است، حتی اگر نویسنده مایل به سرقت علمی نیست. شما همچنین می توانید کار خود را با یک آشکارساز سرقت علمی آنلاین، مانند آشکارساز موجود از طریق حق بیمه دستور زبان، قبل از ارسال آن به معلم خود را بررسی کنید. یادگیری نحوه کار با منابع دانشگاهی و جلوگیری از سرقت علمی یکی از با ارزش ترین مهارت های نوشتن شما در حرفه کالج خود را یاد بگیرند. استفاده مجدد از محتوای مقاله خود را در مقاله جستجو خود را یک عمل خود جعل هویت خواهد بود.

iranpaper plagiarism

هر کسی می تواند به درستی یک پاراگراف خلاصه یک کتاب، سند منتشر شده، نظر دادگاه و غیره، با استفاده از کار مجدد از انتشار، با تنها یک نقل قول برای این منبع چه در ابتدا و چه در پایان بند کسی بنویسید. زمینه به وضوح به خواننده می گوید که یکی مشارکت شخص دیگری را توصیف می کند. باید دقت کرد که فکر اصلی کسی را در بند خلاصه کردن افکار شخص دیگری قرار نداد، زیرا چنین سردرگمی می تواند خواننده را در مورد دامنه کاری کسی گمراه کند. سرقت ادبی چیزی است که بسیاری از دانش آموزان پیدا کردن دشوار به بلند کردن و اغلب احساس می کنند که اگر آنها عمدا هیچ کار اشتباهی انجام داده اند زمانی که آنها انجام دهد. سرقت ادبی عمل استفاده از نوشته، گفتار، ایده ها یا تصاویر شخص دیگری است بدون اینکه به عنوان صاحب وفادار کارش نسبت داده شود. در هنگام استفاده از کلمات نویسنده یا کلمات گویا، دانش آموزان باید آنها را به عنوان یک منبع اصلی اطلاعات نسبت دهند.
وقتی سرقت ادبی است، به این گفتگو به زمینه های اشتباه می پیوندید و به عنوان کسی که نیستید حضور می کنید. گذشته از این، عمل دزدیدن حرف ها یا افکار شخص دیگری صدای شما را پاک می کند. می تواند دشوار باشد که خودتان را به عنوان یک سهم اصلی در زمینه یک کلاس درس متخصص آموزش داده شده تصور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید